Chirurgia naczyniowa

• Konsultacje i leczenie chorób z zakresu chirurgii naczyniowej – choroby żył i tętnic (patrz niżej)

• USG Color Doppler, Duplex Scan naczyń żylnych i tętniczych

• Doppler (continuous wave) z ustaleniem ciśnienia perfuzyjnego kończyn i pomiarem wskaźnika kostka – ramię: ABI (Ankle Brachial Index)

• Choroby żył (Flebologia) – diagnostyka, leczenie farmakologiczne i zabiegowe

* Przewlekła Choroba Żylna (żylaki, obrzęki kończyn dolnych)

* Zakrzepica (zakrzepowe zapalenie żył układu powierzchownego i głębokiego)

* Skleroterapia niewydolnych żył i żylaków pod kontrolą ultrasonografii – echoskleroterapia (nieoperacyjna metoda leczenia żylaków, zwłaszcza dla osób, które chcą uniknąć zabiegu operacyjnego w znieczuleniu – ta metoda nie wymaga znieczulenia – czasem miejscowe)

* Mikroskleroterapia pod kontrolą aparatu Veinlite (aparat ze światłowodowym pierścieniem optycznym) niewydolnych żył siatkowatych i venulektazji (tzw. „pajączków niebieskich”)

* Miniflebektomia żylaków (chirurgiczne usunięcie żylaków w znieczuleniu miejscowym z mikro nacięć (1-3 mm))

* Telangiektazje (tzw. „pajączki czerwone”) oraz naczyniaki wiśnowe (Plamki Cambell de Morgana) pojawiające się często na twarzy, brzuchu, klatce piersiowej czy szyi oraz kończynach, jako pojedyncze czerwone plamki zamykam przy użyciu nowoczesnego aparatu Termocell – pokaz zamykania naczynek na twarzy dostępny pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=Co47QEIPAGc

* Aparat Termocell :
Wykorzystuje prądy o częstotliwości radiowej, które gwarantują bardzo wysoką skuteczność w walce z problemami naczyniowymi. Podczas zabiegów dochodzi do całkowitej koagulacji naczyń, często już podczas pierwszego zabiegu. Bardzo wysoka jakość wykonania pozwala na precyzyjne dotarcie do struktur docelowych. Specjalistyczne głowice zapobiegają uszkodzeniom naskórka. Sterylna sonda gwarantuje bezinwazyjny i nie pozostawiający żadnych śladów zabieg (z wyjątkiem ew. zmian po koagulacji tj. np.: drobne złuszczenia naskórka tworzące coś podobnego do płaskiego „strupka”, który szybko znika). Metoda nie wymaga wkłuwania igły w skórę. Aparat wykorzystuję również do obkurczania drobnych, trwale poszerzonych naczyń krwionośnych na ciele.

* Kompresjoterapia w Przewlekłej Chorobie Żylnej

• Leczenie farmakologiczne i chirurgiczne owrzodzeń żylnych, odleżyn, ran przewlekłych i trudno gojących oraz ran w zespole stopy cukrzycowej z wykorzystaniem nowoczesnych, aktywnych opatrunków

• Choroby tętnic – diagnostyka, leczenie farmakologiczne

* Miażdżyca tętnic kończyn dolnych
* Miażdżyca tętnic szyjnych – profilaktyka udarów
* Choroby zapalne i naczynioruchowe tętnic

• Choroby naczyń limfatycznych

*  Leczenie farmakologiczne
*  Kompresjoterapia w przewlekłym obrzęku limfatycznym
*  Masaż i drenaż limfatyczny (współpraca z wykwalifikowanym personelem rehabilitacji)

Lokalizacja

Formularz kontaktowy

Proszę udowodnić, że jesteś człowiekiem, wybierając Klucz.